070135693

V nakupovalni košari ni artiklov.

Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Centralvod.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Centralvod.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Centralvod Darja Đuran s.p. v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Centralvod.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletna trgovina Centralvod.si prodaja ribiške izdelke, izdelke za vrt in dom, stroje in orodja ter ostalo. Vsi artikli prihajajo od uradnih dobaviteljev in ustrezajo najvišjim in kontroliranim standardom kvalitete. Z uporabp spletne trgovine uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. 

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate: pišete na e-naslov info@centralvod.si ali pokličete na telefonsko številko: 070 135 693.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja,

- kontaktne podatke,

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

- dostopnost izdelkov,

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,

- vse cene jasno in nedvoumno določene,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Identiteta podjetja in kontaktni podatki

 

Ponudnik in njegov naslov: Centralvod Darja Đuran s.p., Razkrižje 56b, PE Veščica 7, 9246 Razkrižje, Slovenija

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 6279465000

Identifikacijska številka za DDV: SI 32513097

Vpisan z vložno številko 0429-81-20121220-000348, dne 24.12.2012 pri AJPES.

Postopek nakupa

 

Izbira izdelka

 

Na spletni trgovini Centralvod.si si izberite izdelek, kjer si lahko preberete informacije o le-tem. Ponudi se vam izbira okusa, velikosti, debeline, itd, ko se odločite se vam ponudi še opcija količina. Ko ste prepričani kliknete na ikono V KOŠARICO. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo NADALJUJTE Z NAKUPI in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite na povezavo NA BLAGAJNO in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

 

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

 

Na spletni trgovini wwww.centralvod.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec odstrani. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo NADALJUJTE Z NAKUPI. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.

 

Nakupovalna košarica

 

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.

- Podatki računa

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki se vam odprejo (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Obrazec vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni. Omogoča se vam tudi možnost prejemanja e-novic, možnost računa na podjetje in možnost pošiljanja na drug naslov. 

- Način dostave

Pošta Slovenije ali GLS.

- Način plačila

Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom po predračunu. 

- Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

 

Zaključek naročila

 

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni trgovini izpiše tekst: VAŠE NAROČILO JE BILO USPEŠNO.Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini in se priporočamo tudi v prihodnje! Št. tvojega naročila je: ......Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa.

 

Dokončna potrditev naročila

 

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Tekst e-maila se glasi: ZAHVALJUJEMO SE VAM ZA VAŠE NAROČILO NA CENTRALVOD. Takoj, ko bo vaše naročilo odposlano vas bomo o tem obvestili. 

 

Vprašanja o vašem naročilu?

Pokličite nas: 070135693
Email: info@centralvod.si

Podatki o naročenih izdelkih in številka naročila. Hvala za zaupanje, Centralvod.

Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga obvestili preko e-naslova.

 

Odstop od naročila pred dostavo

 

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov: info@centralvod.si ali preko telefona 070 135 693.

 

Cene

 

Vse cene navedene na spletni trgovini so končna cena in so v njej e zajeti vsi prispevki in davki. Vse cene v spletni trgovini so v evrih (EUR). Na strani, kjer je naročilnica sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave/poštnine.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trnutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Način plačila je z gotovino ob prevzemu, s predračunom ali vmesnikom za plačevanje s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako dstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. 

Kupoprodajna  pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

 

eRačun

 

Prednosti elektronskega računa je veliko - tudi za naše okolje:

- zmanjšanje porabe papirja

- zmanjšanje porabe črnila in prevoza.

V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim84. členom Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12) se s 01.01.2013 uvaja enakovredna obravnava paprnatih in elektronskih računov. 

Z oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so vsi predračuni posredovani v elektronski obliki.

 

Multimedijska vsebina

 

Na spletni trgovini www.centralvod.si so nvedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije izdelkov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavlajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. 

Plačilo po povzetju

Blago, kupljeno preko spletne trgovine podjetja Centralvod Darja Đuran s.p. kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljalcu. 

Za dostavno blaga skrbita podjetji GLS in Pošta Slovenije, ponavadi naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

 

Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom TVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@centralvod.si. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto  blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je  blago uničeno, pokvarjeno,izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za laje razumevanje pravic o vračilu izdelkov navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

  • Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

  • Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

  • Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Spletna trgovina www.centralvod.si, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali vam vrnili denar.

Kupnino za vrnjene artikle vam bomo vrnili z istim plačilnim sredstvom kot je bilo kupljeno, razen če boste želeli, da vam kupnino vrnemo z drugim plačilnim sredstvom. Obrazec za vračilo blaga pošljite po e-mailu na info@centralvod.si.

Obrazec za vračilo blaga si lahko prenesete tukaj: Obrazec za vračilo blaga

V primeru opravičene reklamacije, ima stranka pravico do povračila stroškov pošiljanja, ki nastanejo ob vračilu izdelka. Stroški pošiljanja se vračajo po veljavnem ceniku pošte Slovenije.

 

Garancija izdelkov

 

Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kott datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Izdelki z garancijo so ustrezno označeni. Garancija ne velja na potrošni material!

Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

 

GARANCIJA PRENEHA VELJATI:

- pri okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe

- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

- pri spremembah na izdelku

- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku

- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

 

Stvarna napaka

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitnii stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

 

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

 

 

Dostava

Blago, naročeno na spletni trgovini vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. V kolikor so artikli na zalogi, jih pošljemo naprej še isti dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 2-4 delovnih dni (v primeru, da je naročilo oddano do 9h zjutraj). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka po Sloveniji in Hrvaški. Za dostavo blaga skrbi podjetje GLS, in ni omejitev glede na oddaljenost. Standardni rok dostave je v 24 urah za poslovni paket velja po vsej Sloveniji, vključno z odpremo in dostavo paketov v odročna območja in iz njih.

  • Dostava naslednji delovni dan
  • Odgovornost za vrednost pošiljke do višine 200€ na paket (možno dodatno zavarovanje)
  • Sledenje pošiljk v realnem času
  • Skenirano potrdilo o dostavi dostopno na spletu
  • Trije poskusi dostave pošiljk za zasebne stranke
  • Storitev FlexDelivery: prejemniki lahko izbirajo med več možnostmi dostave

Če vas slučajno ni doma, paket lahko prevzamete na najbližjem paketomatu. 

Strošek dostave s Pošto Slovenije velja za pakete do dolžine 160 cm po spodnjem ceniku, pošta pa si pri odkupninskih pošiljkah zaračuna še odkupnino v znesku najmanj 0,96€ po veljavnem ceniku.

Cenik Pošte Slovenije velja od 1.7.2013 

Od 0 do 20kg: cena z DDV 6,20€ + odkupnina 1,22€ z DDV

Če vrednost nakupa znaša več kot 80€ je dostava gratis!

Cenik dostavne službe GLS

Od 0 do 25 kg - cena z DDV: 3,90€
Če vrednost nakupa znaša več kot 50€ je dostava GRATIS!

 

GLS Hrvaška:

Dostava: Hrvaška

Paket od 0 do 20kg: 7,90€

Če je znesek nakupa nad 100€ je poštnina GRATIS!

 

Varnost

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov, telefonsko številko - za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo. 

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bod zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma začititi.

 

Pravica do obveščanja

- informacija: imate pravico do neplačljivih informacijah o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na info@centralvod.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.

- obvestila: po prijavi na e-novice bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na e-novice se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite.

- preklic privolenj: dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovoli. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje Centralvod Darja Đuran s.p. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti vrodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka. 

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

 

Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska spročila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elekttronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- na obvestila se ob naročilu lahko prijavite z klikom na določeno ikono, lahko pa se kadarkoli odjavite.

- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

 

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Centralvod Darja Đuran s.p. z namenom neposrednega trženja. V skldu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podake za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja Centralvod Darja Đuran s.p. (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

 

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani puharna.com, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov  info@centralvod.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Centralvod Darja Đuran s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

 

 
Hitra dostava! Vaš paket bo dostavljen na vaš naslov v roku 2 delovnih dni!
 
15 dnevna garancija
Če ste slučajno naročili izdelek, ki vam ne ustreza, ne skrbite! Zamenjali ga bomo brezplačno ali vrnili denar.
 
Potrebujete pomoč?
Pošljite nam sporočilo na info@centralvod.si, vedno z veseljem pomagamo in svetujemo!
 
Največja izbira
Ne najdete, kar ste iskali? Pišite nam na info@centralvod.si.